Geschiedenisles geven in Paramaribo - Reisverslagen van Luuk van Dijck - WaarBenJij.nu Geschiedenisles geven in Paramaribo - Reisverslagen van Luuk van Dijck - WaarBenJij.nu

Geschiedenisles geven in Paramaribo

Ik zit nu inmiddels in mijn derde jaar om tweedegraads geschiedenisdocent te worden en in het tweede semester krijgen wij van de HAN de kans om een minor naar keuze te volgen. Mijn oog viel direct op het volgen van een minor in het buitenland. Ik heb me toen dus even goed laten inlichten en hierna was de keuze vrij snel gemaakt. Ik ga geschiedenisles geven in Suriname. In februari vertrek ik naar Paramaribo en zal ik tot en met mei de leerlingen op de L. Schutzschool het een en ander gaan bijbrengen over de Grieken, monniken, de Renaissance en nog veel meer!

Recente Reisverslagen:

27 Mei 2017

Het einde in zicht

12 April 2017

Staatsmongolen on Tour

15 Maart 2017

Welcome to the Jungle

02 Maart 2017

Mijn eerste stageweken

19 Februari 2017

Zon, zuipen en zlapen
Luuk

Actief sinds 12 Jan. 2017
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 96838

Voorgaande reizen:

10 Februari 2017 - 31 Mei 2017

Geschiedenisles geven in Paramaribo

Landen bezocht: